Ghidul tehnic de construcție al unui brand
Gândim design mai presus de a defini un set de reguli, ne concentrăm asupra modului în care putem crea legături funcționale de comunicare vizuală în limbaj grafic pentru a crea aplicații de branding utile și plăcute pentru oameni.
În materie de grafică, manualul de identitate vizuală este un ghid tehnic care prezintă standardele grafice și parametrii de utilizare ai logo-ului și elementelor vizuale.
Ghidul cuprinde informații tehnice – coduri cromatice pentru print și web, dimensiuni recomandate, simboluri conexe, caractere de literă și aplicații, astfel încât să fie de ajutor unui designer pentru realizarea materialelor de promovare conform liniei stilistice a brand-ului.
Dezvoltarea unui brand
Manualul de identitate vizuală este un ghid tehnic de grafică elaborat cu scopul de a prezenta elemente de compoziție utilizate în construcția unui brand.
Aceste elemente funcționează împreună în cadrul unui sistem logic desemnat pentru a defini reguli de aplicare pentru diferite tipuri de media fizice sau virtuale.
Un manual de identitate prezintă și argumentația utilizării anumitor elemente de compoziție, astfel încât alegerile în materie de design să fie justificate în funcție de personalitatea brand-ului.
În sine, ghidul tehnic este auto-referențial, acesta ilustrează construcția unui sistem grafic în cadrul unui sistem grafic aplicat.
Construcția unui logo
Logo-ul este punctul central de pornire în elaborarea unui sistem grafic.
În mod distinct, un logo prezintă la nivel simbolic filozofia unui brand prin intermediul unui icon realizat conform unor criterii geometrice stricte, alături de numele unui brand redactat în corp de literă particular. În construcția unui logo, sloganul este element anexă, însă acesta definește mesajul de misiune, viziune și valori al brand-ului.
Deși formula tripartită – icon, nume brand, slogan – este cel mai des întâlnită, un brand poate fi reprezentat chiar și de un singur element, dar în dezvoltarea brand-ului, noi elemente vor funcționa împreună.
Elemente iconice
Un logo este format din icon și text (nume de brand și slogan), în majoritatea cazurilor.
Design-ul elementelor iconice funcționează în conformitate cu linia grafică de branding, la nivel de geometrie, cromatică, stil de ilustrație.
Geometria elementelor simbolice urmărește un sistem unitar de compoziție pentru a construi elemente asemănătoare pentru aplicații variate – icons pentru ilustrarea serviciilor, icons pentru ilustrarea avantajelor și beneficiilor, icons pentru butoane și capitole etc.
Stil de ilustrație, fotografie și video
Elementele de branding observă unitate în stilul artistic abordat în ilustrații, cât și în specificul imaginilor. Imaginile unui brand inspiră valorile pe care le reprezintă. Nike folosește imagini acționale, bazate de dinamism, Unicef folosește imagini cu apel umanitar, în imaginile Heineken vei observa grupuri de prieteni care se simt bine împreună.
Fotografia, ilustrația și video sunt elemente de identitate vizuală care își păstrează specificul și conturează imaginea unui brand pe variate suporturi media.
Aplicații grafice
Definirea unui sistem grafic este utilă pentru
realizarea aplicațiilor de branding.
Design-ul acestora urmărește aceeași linie grafică și pune în context elementele particulare brand-ului pentru a dezvolta o serie de materiale multimedia – tipărite, video și online, alături de colaterale.
Scrie-ne acum pentru a discuta despre promovarea afacerii tale în mediul online. Răspundem în timp util, cu informații generoase.
INFORMATII
Despre noi
Portofoliu
Recomandari
Termeni si conditii
Politica de confidentialitate
Politica Cookies
SERVICII DEVELOPMENT
Automatizare Offerty.io
Aplicatii web & mobile
Dezvoltare Website
Dezvoltare Magazin Online
Mentenanta web
Web Hosting
SERVICII MARKETING
Campanii Google Ads
Campanii Facebook Ads
Campanii Instagram Ads
Campanii Linkedin Ads
Campanii Content Strategy
Campanii SEO
ALTE SERVICII
Servicii Graphic Design
Manual de Branding
Securitate Informatica
Help Desk
Consultanta IT
2020 © Creative Web Agency
Created with <3 by Cristian Niculae